10/4 Bara roligt i bullerbyn

Idag har jag RIKTIGT trist. Fast det ska bli roligare snart. Kanske. Jag ska ut och gå, dvs VI ska ut och gå när jag kan få Nicklas att slita sig ifrån Tv-spelet. Köp ett PS2 till din pojkvän och du behöver inte bekymra dig om att du tror han har trist eller så när du pluggar för han kan definitivt roa sig på egen hand. Nackdelen: Du lär inte få någon uppmärksamhet.

Bara roligt i bullerbyn, en bok av Astrid Lindgren. Där gör iaf människor någonting. Nu ska jag gå till bilddagboken och lägga in en massa gamla bilder på mig själv! Varför? För att jag ändå inte har nåt att göra!

Typiskt Tette. Typ. :-P

http://theresenylander.bilddagboken.se

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0