10/4 Ibland undrar man

Snacka om att känna sig TOTALT JÄKLA BORTGLÖMMD!
Tack snälla Nicklas för det.
Får dessutom dåligt samvete för att jag känner så här men det är ju så OTROLIGT kul för mig när du bara sitter i lägenheten och spelar Tv-spel. Insåg precis att han fotfarande bara är klädd i kalsonger.
Jag kom nyss hem från min depp och tycka synd om mig själv promenad.
  
Ett ensamt fult träd, en ensam nerklottrad bänk och en blomma ensam och omgiven av tistlar, så kände jag mig på promenaden. Men sen insåg jag hur himla dum och elak jag är. Nicklas behöver väl också få ta det lungt ibland?! (Men ändå 7h framför Tv-spelet och inte ens 30 min med mig på promenad)
 Så blev jag glad igen. För ingen blomma måste växa ensam.
Men ibland undrar man: Hur kul är God of War egentligen?
image83
image84
Mycket roligare än vad jag är i alla fall...
IBLAND UNDRAR MAN!!!
http://www.youtube.com/watch?v=xRYU4cqUAUs


Kommentarer
Postat av: Angelica

Lite dåligt av han att ba spela tv-spel när du är där. Men samtidigt har du ju koll på vart han är.. det är det ju bättre än om han vore ute och festade varje helg för då hade du inte haft ngn koll alls och det är värre, trust me....

Du har min uppmärksamhet på bloggen iaf =D

2008-04-10 @ 23:35:28
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0