11/4 Nicklas på gripen, Tette hemma? Glöm det!

Nicklas överaskade mig med blommor idag. Blev jätte jätte glad. Nu ska Nicklas till gripen med några av hans gamla kompisar. Det är inte jag så glad åt eftersom det är så mycket kladdande på studentfester. Fast jag litar 100 % på Nicklas så kan jag inte låta bli att tänka OTROLIGT dumma tankar! Men allså, så dumt. Så nu ska jag hem till en kompis som bor på gripen. Sen ska jag ut till Palace. Får se om Malin hänger på annars så ska jag iaf möta Linda på Palace. Stackar johan (nicklas kompis) skrek nog sönder örat på honom! Det var VERKLIGEN INTE MENINGEN! Är jag en jätte dålig flickvän som också ska till gripen där Nicklas råkar vara? Jag ska ju inte till samma våning. Fast ska upp till Nicklas och hämta en öl. Shit, ok, jag har varit elak idag. Egentligen tror jag bara jag är lite avis eftersom jag inte blivit bjuden till gripen sen förra året. Och just det, på Malins födeslsedags"kalas" också.

Mer bilder från idag se: http://theresenylander.bilddagboken.se (2 bilder på Nicklas som jag vet att ni INTE vill missa och det roligaste är att jag fick lov att publicera dem) :-D

image85
Mina blommor, mina ROSOR, som jag fick av Nicklas idag! :-D

Kommentarer
Postat av: Towe

Hej! Juppsi, gratis hela tordagskvällen :) Förutom garderoben dådå :P

2008-04-11 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0