12/4 Palace kvällen

Nu blir det att blogga lite om gårdagen. Det blev Palace tillslut och jag lurade med mig både Malin och Henke :-D.

  
Hur som helst, jag hade ju min lilla nojja där ett tag så efter Så ska det låta så klädde jag på mig lite halvsnygga kläder och fuskade och tog spårvagnen mot stan och gripen där Malin bor. Gick in till henne och vi satt och pratade en hel del, vi väntar båda med spänning på fortsättningen på Eragon- filmen. Lyckades även övertala Henke om att komma och då fick vi verkligen höra en berättelse som hette duga! Var allt det du sa sant Henke?

   Klockan halv 12 var det dags att ge oss ut på jakt efter en bankomat då både Malin och Henke skulle ta ut lite pengar innan Palace. Själv hade jag ju mina 20 kronor och det är ju allt som behövs egentligen :-D Det blev att bege oss till automaten vid resecentrum då den vid handelsbanken bara gav ut femhundringar. Allt det extra springandet resulterade i att vi nästan inte hann in på Palace innan klockan 12, och då måste man ju betala vilket inte vi tänkte göra. Men klockan 4 minuter i 12 lämnade jag in min jacka i garderoben så den här gången var det verkligen på håret att man hann in! Carin, tack för SMS:et!


Inne på Palace var det härligt många människor. ÄNTLIGEN! Förra helgen var det verkligen inte mycket folk utan pinsamt lite! Men i alla fall, mötte Nicklas där och han hade inte haft så superskoj på Gripen, det hade tydligen vart bara några människor och lite segt. Per hade dock druckit upp min öl- tack för det!


Andra människor jag mötte på Palace var Carro och Mia. Så Linda som jag redan träffat innan och tänkt att möta på Palace om jag inte fått tag i någon att gå med. Hmm vilka snackade jag mer med då? Vet att det var några till. Just det Emma och Tomas mötte vi också där. Så snackade jag med Nickes kompis Per också förstås.


Sen till den delen som kanske lite, eller nästan, inte förstörde kvällen men var som ett litet irritationsmoment. Jag är ju VÄLDIGT bra kompis med alla killar som jag "vart tillsammans med" eller "hånglat" med eller vad man nu kallart. Alla utom en alltså, Gustav- lastbilsföraren från Sörping. Micke Blixt kompis, ni vet vem jag menar?

   Hur som helst, jag står i baren (lilla dansgolvet) med Henke och Malin och så ser jag någon som jag verkligen tror att jag känner igen. Jag ser vem jag tror är Gustav och hans, jag antar, flickvän. Men vet inte säkert, så gör typ något halvknäppt! OK JÄTTEKNÄPPT! När jag ser att de lämnar baren följer jag efter *skäms* men bara för att kolla om det är han och när han då tar filten för att gå ut så ser jag en tatuering på handen där han hade en. Så kom fram till att det borde ha vart han. Men kan någon förklara för mig varför han inte ens hälsar? Jag blir dödligt sårad av det! Till och med tjejen som stod bakom mig i kön in till Palace pratade med mig där inne men han som jag iaf känner lite, han hälsar inte ens. Varför? Kom inte och säg att han inte känner igen mig?! Jag såg att han tittade på mig i alla fall 3 gånger där i baren men jag vågade inte hälsa eftersom jag hört att han har blitt en toffel så jag antog först att det inte var han som var ute liksom. Men suck, ett Hej kan man väl få? Det retar mig nämligen enormt att han är den ende som inte längre pratar med mig av alla killar jag vart "typ tillsammans med".


Nåja, jag hade väldigt kul på Palace och befann mig lite överallt. Mest i lilla baren, ute och vid spelborden (next to Nicklas).


Det som var mindre roligt var att stackars Nicke druckit för mycket så jag gick med honom till max redan vid 2 tiden. Är det inte Carin så är det Nicke och är det ingen av de så är det tomt på Palace. När ska jag få gå ut och bara vara "queen on the dancefloor" igen? :-D :-D Skojade bara, Carin och Nicke, ni vet jag älskar er <3

image88

Vill du se bilderna från kvällen? Andra en den här? Se min bilddagbok!
http://theresenylander.bilddagboken.se


Kommentarer
Postat av: Malin

Det var verkligen en kul kväll igår. Roligt att du och Henke kom hit, och det var ju grymt bra att vi hann in på Palace utan att behöva betala så mkt. =)

2008-04-12 @ 11:13:15
URL: http://mallzawillow.blogg.se
Postat av: S

Jag tycker palace börjar bli uttjatat, längtar till sommaren då man kan dra ihop ett gäng och grilla med en dom man gillar, ta en cider(öl), äta gott och bara umgås ...

p.s. uppdaterat bloggen lite nu

2008-04-12 @ 12:52:42
URL: http://malmberg.blogg.se
Postat av: Från Henkan

du tar på tok för många bilder av dig själv på samma ställe ;) och ja... de va sant... gav er inte allt dock ;)

2008-04-12 @ 21:10:37
Postat av: Camilla

Trevligt night?

öö, well, tider för teatern, typ frågade du om,
Staying alive, spelar jag för sista gången imorn (söndag) kl 19.30
Sen har jag från insidan på fredag och lördag nästa vecka; kl 18.00 båda dagarna..

kom gärna ? =)
vi måste ses nån dag öh?

btw, jag har alltid stavat uselt, o kommer alltid göra^^ det är väll en del av mig, som sagt!
(så är jag bra på o missbruka komman(,) med)

2008-04-12 @ 23:36:39
URL: http://efterkamila.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tycker du verkar ha det ganska bra och jag tror nog du och jag kunde ses och hitta på nåt kul någon gång inom den snara framtiden :)

2008-04-14 @ 21:05:49
URL: http://mariaskriver.blogg.se
Postat av: S

Vad hände med uppdateringen som du lovade på msn för två dagar sedan ???? ;)

2008-04-15 @ 18:23:48
URL: http://malmberg.blogg.se
Postat av: Angelica

hihi bra där S
btw jag kommer till Norrköping idag! Ska va hemma till nästa onsdag, hitta på ngt? =)

2008-04-16 @ 11:26:17
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0