15-16/4 Ineffektivitet

Orkar inte vara så hör ineffektiv. Varför har jag så svårt för att få saker gjorda? Iofs, lite har jag fått gjort. Hjälpte Nelly med tyskan igår och har plockat undan i vardagsrummet idag. Ska iväg till jobbet också. Det är ju alltid en grej som jag kan få gjort. Älskar att gå till jobbet! Är så härligt att veta att jag gör andra glada och får betalt för det.

---()---()----()-----()-----()----()---()---

Till bland andra IQ (och fler kommer väl att undra) klart jag inte kan säga mer om vad som hände i lördags. Jag har väl ingen aning om varför de bråkade för? Vet bara att det var synd för vi hade så trevligt innan.

Däremot kan jag säga att Nicke och jag var på Media Markt i söndags och spelade Nintendo Wii, GUD SÅ ROLIGT!

image91

Vad bilden gör här? Har ingen aning, men visst är mina vinterkläder riktigt fina :-D

Kommentarer
Postat av: S

Jag gillar att få komentarer men inte när de flesta är "hej, ha en bra dag" hahaha

2008-04-16 @ 16:39:03
URL: http://malmberg.blogg.se
Postat av: S

Ska nog se till att folk komenterar din blogg med ;)

2008-04-16 @ 21:54:49
URL: http://malmberg.blogg.se
Postat av: Angelica

hihi du får börja planera ;P gör man scheman så måste man göra det då och då
annars wtf gör den bilden där ;P sätt in en sommarbild iaf! boooort med vintern

2008-04-18 @ 10:45:57
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0