16/4 Bye bye work, bye bye Matte

Idag var det sista dagen på jobbet! Sorgligt men sant. Det var också sista dagen med Mattias (som jag fortfarande inte vet hur han stavar sitt namn). Han kommer ju att ha ett, kan vi kalla det, riktigt jobb, till hösten men jag kanske fortsätter med studiecirkeln, det ger ju lite extra inkomst i alla fall och är inte så krävande.

   Vi sa dock att vi skulle träffas i sommar en del (dels för att han vill se mig dansa på mitt ganska så kända sätt och även för att vi ska köra lite freesbygolf.)


Nu längtar jag bara tills på fredag! Fest hos Anna och sen troligen Palace. Ska bli roligt. Dessutom kommer Nicklas hem imorgon :-D Roligt roligt :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0