17/4 Dagen.

Blir en relativt lugn dag idag. Lunch med Becca och sen kommer Nicklas hem ikväll. Det ska bli ganska härligt. Är så tomt utan honom men för trångt med honom här :-P

Skickade en liten uppmuntran till honom dock. Jag skulle vilja lägga ut bilden här men samtidigt så vågar jag inte det. Har ju lite självrespekt, Kan dock säga att MMS:et föreställde mig i underkläder, Nicklas favorit vodka och God of War II spelet. Allt Nicklas verkligen gillar ;-)

Becca- vi ses imorgon för att verkligen festa loss hos Anna :-D

Kommentarer
Postat av: kamila

svar på kommentaren du skicka...

asså det finns en meny för det.. den ligger bland knapparna, bara o leta^^

hmm,, ne jag tror jag har samma..
[email protected]

puss

ses nån dah?

2008-04-22 @ 20:01:33
URL: http://efterkamila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0