18/4 PARTY!

Så var det fest hos Anna. Riktigt roligt! Det började med grillning (Becca och jag körde någon form av flintastek och oj så gott det var). En annorlunda kombo blev det dock eftersom ingen av oss är så förtjusta i potatissallad så vi gjorde souercream and union dippsås och åt kött tillsammans med gurka. Inte helt ovanligt i mitt fall i och för sig.

Vi drack baccardi apple och sprite inte alls en dum kombination, fast jag drack för fort och för mycket (självklart).


Sen blev det dags för det jag kom för ;-P (skojade bara Anna) TV-spel. Jag hade hoppats på att få köra en hel del nintendo wii men istället blev det sing star till playstation 3 vilket är trevligt men många konstiga låtar och jag förlorade verkligen hela tiden! Vi hann inte spela någon Nintendo Wii så lite tjurig blev jag dock ;-P...


På bussen in till stan snackade jag med Carin i telefon tills Becca bestämde sig för att ta över. Det blev ingen Palace för mig utan istället mötte jag och Becca upp Nicke, Doddo, Thomas, Johan och Johan på Världens bar (det stället jag har svårt för eftersom jag blivit "utkastad" där ifrån 3 ggr) Nicke, Johan och Thomas gick vidare till Cromwell för att spela och bli av med en del pengar och Becca och Doddo bestämde sig för att gå hem. Jag tänkte dra till Palace och kom på att jag kanske kunde få med mig "den där" Johan men det visade sig att han bara var 17 år gammal! Hoppsan liksom. Men det slutade med att jag struntade i Palace och satt kvar på Världens bar och snackade med den här killen. När det blev dags för oss att gå så tänkte jag "spela gentleman" och följa Johan en bit på vägen.  Då var det dags för nästa chock! Han var 1.98 cm lång! Snacka om att jag kände mig löjligt liten... Dock inte så smart att vara onykter när man är så lång och smal! Han vinglande ganska så bra om man säger så! Såg nog lite ut som ett fyrtorn som höll på att vingla sönder i stormen och jag såg ut som en liten båt vilsen på det stora havet! Haha Tette är ju poetisk!


Hur som helst- Jag gick sen hem och kom hem ungefär 2 minuter efter Nicke så det blev ingen lång festnatt (klockan var kvart i 2 när jag kom hem) men det var rätt skönt det också- och det var verkligen kul så länge det varade! :-D


Anna- tack för ett trevligt och askul party :-D


image92

Mer bilder från kvällen? Se min bdb: http://theresenylander.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0