19/4 Stackars Nickes (ollon) :-S

Lyckades skada min Nicklas igen! Hur säger man det här på rätt sätt? Jag rev honom på ollonet - japp, precis så illa är det. Varsågoda att skratta på, det hade jag gjort om det stått på er blogg men just nu känns det inte ett dugg kul! SUCK!


Annars har det vart en löjligt lugn dag, jag har känt mig rätt sjuk och dålig men det är nog bara en liten förkylning på g.


Therese ÄLSKAR Nicklas:

9/7- Vi träffas första gången

12/8- Vi blir tillsammans

5/12- Han säger "jag älskar dig" för första gången

12/2- 6-månader tillsammans


Vi har även minst 3 hemlighets stämplade datum ;-) :-P

image93


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe du
sa ju att du inte kunde ngra datum ;) hehehe kul att det går bra för er =)

2008-04-22 @ 22:29:09
Postat av: Angelica

no comments
;P har iaf läst allt på din sida nu! även om de blev uppifrån o ner av ngn anledning..

2008-04-22 @ 23:25:41
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se
Postat av: Anna

hahahahhahahahha :D

2008-04-22 @ 23:40:41
URL: http://bullobull.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0