21/4 SM- fest (och en bebis!!)

Mår inget vidare. Har blivit totalt genomförkyld men om man jämför med Nicklas så är jag riktigt frisk!
Jag var hemma på SM-fest idag :-D
Skylten är det jag som har målat och satt upp på garageporten, visst blev det fint .-D. Jag kan lova att det inte var lätt att spika upp den så högt upp och det var inte så lätt att måla heller.

Fick också grilla på kvällen och vi hade det så härligt! Jag glömde min Kamra men tog en massa bilder med Pappas kamra som jag ska lägga upp på min bdb sen- måste bara hem och "låna" det minneskortet ett tag först!

image95


Daniel ringde klockan 00.32. Han har blivit pappa! Grattis till en pojke, Fina och Danne. OCH SVARET ÄR GLÖM DET, HAN SKA INTE HA ALEXANDER NÅGONSTANS I NAMNET :-p


Kommentarer
Postat av: Carin

Grymt snygg skylt Tette! ;)
Krya på er båda två :)

2008-04-22 @ 22:40:53
Postat av: Angelica

Fint, Ett SMguld behöver Norrköping =)
Peking får ta och kämpa om ett längre fram.. dah

2008-04-22 @ 23:22:43
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se
Postat av: Bumbii

Oh, grattis till Erik :D

Och ja, jag tänker alldeles för mycket :) Men nån ska ju göra det med...

2008-04-23 @ 15:19:30
URL: http://bumbii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0