24/4 Grodsjön (Lommgölen- love my Nicke!)

Vi kände oss så himla mycket bättre idag och i och med att det dessutom var så OTROLIGT fint väder ute så kunde vi ju inte bara ligga inne längre! Nicklas tyckte att han kunde ta med mig till ett ställe han antog att jag skulle gilla så vi satte oss i bilen och drog iväg.
   Vi åkte mot Svärtinge och jag kände igen mig ända fram till huset där Doddos föräldrar bor men där svängde Nicke upp till höger istället så det var roligt (Jag gillar verkligen att åka på vägar jag aldrig vart på förut!) Men det var mycket bättre än så! Det visade sig att Nicke tog med mig till en sjö FULL MED GRODOR!
   Det var soligt och otroligt vackert och det fanns mängder av grodor att titta på, det kändes verkligen riktigt härligt! Tyvärr kom det två andra ganska ointeligenta tjejer dit ungefär vid 16-tiden så då stannade vi bara till halv fem ungefär sen åkte vi tillbaka mot stan för då var det dags för mat tyckte vi!

image98

image99

För fler (och kanske en smula roligare bilder) titta in på min Bilddagbok...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle vara kul att höralite mer om dessa ointelligenta tjejer ;)

2008-04-27 @ 21:27:29
Postat av: Anonym

Oj då, datorn hann inte med att skriva dit mitt namn :P

2008-04-27 @ 21:48:25
Postat av: Angelica

sweet =)

2008-04-28 @ 12:11:41
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0