25/4 Hundgång- löning och Nickes vänner

Idag har saker som jag aldrig trodde skulle hända skett!!
- JAG, alltså JAG som i THERESE NYLANDER har varit ute och gått med en hund! Jag och Nicklas har vart på promenad med hans hund Rufsan som hans mor är hundvakt åt just nu. I vandliga fall bor hon nere i Borås hos Nickes mormor och morfar men nu är hon i Norrköping. MEn det är inte det mest otroliga! Jag lä't hunden vara inne i min lägenhet!! Japp, det är sant. MEn givetvis INTE i soffan eller sängen. I själva verket låg hon och sov på sin egna filt så det var inte särskillt mycket att bry sig om att hon var här.
- Vi har även hjälpt till en del nere på cafét (Röda Stugan) där det ska vara Loppis imorgon (26/4) men då ska jag jobba så jag kommer inte att vara där. Det absolut värsta med den här dagen är att jag blev sämre efter den underbara gårdagen så jag mår faktiskt inget vidare men ja ja...
- Thomas ringde nicke så han kommer på en liten förfest här snart sen har jag lovat att skjutsa de vart de nu än ska men sen ska jag sova för jag är väldigt trött just nu och känner mig (som sagt) redan dödstrött och JÄTTEsjuk, stackars mig...

Det var nog hur den här dagen har vart. Skulle nog kunna skriva mer detaljerat men det är väl egentligen inte nödvändigt? För bilder, kolla in http://theresenylander.bilddagboken.se
image100

Kommentarer
Postat av: tessan

det bästa är nog att ha med sig en vuxen till =) det e stort =) min syrra tappade bort vår lillebror för en kort stund, han e snart 5år. men de lär nog tycka det är kul där =)

2008-04-28 @ 09:46:28
URL: http://ericasmamma.blogg.se
Postat av: kamila

HEJJA TETTE!!
du gör mig stolt minsann!
haha.. det gäller att tämja sina fobier..

öö. du nu har jag sagt 100 gånger att vi borde ses.. vi borde göra det till real life o inte bara snack osså!
men om du är i åby nån gång.. RING!? ok?

2008-04-28 @ 11:48:29
URL: http://efterkamila.blogg.se
Postat av: Angelica

hahaha, men hundar är söta =) Ville hade världens underbaraste hund! Han spelade fotboll med oss =D o lydde en vad man en sa, t.o.m oss gäster. =)

2008-04-28 @ 12:11:18
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jo, det blev bara för släkten men jag sa åt doddo att höra av sig till er eftersom det var hans släktfest o grejer men han glömde väl eller nåt..öhm?! Jo, i helgen. Om man ska ha nåt här, typ du, jag, Anna, o de där två killarna? Singstar, mario, gott o dricka o lite sånt? Vad säger du? Är ni på:)? Höres idag? Puss

2008-04-29 @ 08:07:58
URL: http://rebeccabf.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0