3/4 Totalt shoppingtokig

För mig började dagen med en föreläsning klockan 10. Det visade sig vara en riktigt bra föreläsning som bland annat handlade om hushållning med pengar. Det handlade om det viktiga med ekonomi. Det blev ganska hemsk eftersom jag hade redan på morgonen bestämmt mig för att det här skulle bli en dag då mina pengar verkligen skulle ta slut!

Jag och Carin träffades vid södertull klockan 14.30 och då började vi eller förlåt, jag, att göra av med pengar. Totalt spenderade jag ca 800 kronor + att Carin fick låna en hundring så nu har jag 100 kronor kvar att leva på resten av månaden ;-) Nej riktigt så illa är det inte.

Jag handlade:
- En supersnygg kylväska- bra till picknickarna i sommar
- 2 stycken underlakan till nya sängen (de andra är lite små och bara korvar sig hela tiden)
- En välkomstmatta till hallen - bra att torka av skorna på
- Kakeldekorer till badrumskaklet
- En ljusblå tubtopp - riktigt riktigt party läcker
- En grå mys/fest topp som kommer att vara asläcker till tajts
- Micke och Molle specialutgåva DVD
- 2 tandbortshållare iform av ankungar
- En tulpanvas (Så nu är det bara för Nicklas att överaska med tulpaner) :-D

Sen efter att jag handlat en massa saker så gick vi på bio. Vi såg Spiderwick som visade sig vara en jättebra film, lite lik Harry Potter, Narnia, Eragon och Sagan om ringen fast mer inriktat till yngre också (filmen är dock från 11 år) men rekomenderas varmt till ni som gillar filmerna jag nyss rabblade upp!

image45

Kommentarer
Postat av: s

Men Tette dina pengar kan ju inte vara slut redan nu, det är ju bara den tredje april :/ hehe

2008-04-03 @ 21:51:57
URL: http://malmberg.blogg.se
Postat av: s

Vad hände med inlägget om just mig? ;) hehehe, men får man se ngn bild på allt du köpte idag då?

2008-04-03 @ 22:21:10
URL: http://malmberg.blogg.se
Postat av: Carin

Ja det var typ det som hände... :p Jag suger på att kommentera ;) Det blir säkert fler roligheter att skriva om imorgon :D

2008-04-03 @ 22:25:56
URL: http://carinclasdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0