6/4 Bilderna till inlägget "SUCK, ibland vill man bara döda tekniken"

Här kommer först bilderna vid "pölen" där Maria och jag var på vår långa cykeltur!
   
Nu ser ni i alla fall hur vackert det var. Men gud vad min bak är otränad när det gäller att cykla långt för den ömmar fortfarande!
Här kommer också Palace kvällen:
image59
En suddig Carin med p2 i handen
image60
En löjlig Tette också med p2 i handen
image61
Carin och Tette
image62
Carin och Tette på Palace toan. Tror dock att detta är från en annan gång eftersom A: vi har andra kläder och B: jag har långt/längre hår än nu.

Här kommer nu bilderna på min tröja som jag också har lovat en del folk. Ni får dock tänka på att jag tog bilderna efter att ha cyklat hem i spöregnet så kolla verkligen bara in tröjan och hur snygg den är och glöm bort mig, Tack :-D
image64

image65

Som sagt: Se tröjan inte ansiktet.

Kommentarer
Postat av: Marielle

har du tips om vad man kan besöka i london? åker imorn och vill gärna ha tips ifall du vet ngt =)

2008-04-06 @ 12:07:01
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: Angelica

Hhähä, fina bilder =)men vad var det för speciellt med den dära pölen? fattade inte riktigt... =S

2008-04-06 @ 14:29:41
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0