6/4 Suck, ibland vill man döda tekniken

Nu är jag riktigt förbannad! Jag satt i flera timmar (närmare exakt 2h och 30 minuter) igår för att försöka få in bilderna från min telefon till min dator och tillsist så lyckades jag äntligen! Så då tog jag ju några bilder till senare på kvällen med min telefon eftersom den har självutlösare och det har inte min kamera och jag hade lovat bland annat Archie att lägga ut bilder på mig i mina nya kläder. (Sandra båda tröjorna är köpta på Wear it) Hur som helst, nu får jag inte det förbannade skitprogrammet att fungera igen! Så nu kan jag ändå inte lägga ut de bilderna. Jag blir bara så trött! Men jag tänkte att jag kan ju få lov att berätta om gårdagen och dagens bravader i alla fall även om detta också antagligen blir ett av mina bildfattigare inlägg.


Igår (fredag) så ringde Maria från gamla gruppen L mig och frågade om vi kunde göra något fredagen istället för hon skulle hem till Linköping lördagen (idag) då vi egentligen skulle hitta på nåt. Men som ni vet Tette är ju absolut inte omöjlig så jag hoppade upp på cykeln och får iväg mot Maria där jag blev bjuden på köttfärssås och ris, det tackar jag för! Så hade Maria iaf hittat ett område som kunde vara lämpligt för henne exkursion (en skoluppgift) så vi satte oss på cyklarna och trampade iväg riktigt riktigt långt. Ut mot Lindö till en kohage kan man säga att vi skulle. Det är också anledningen till att jag står upp och skriver det här inlägget, herregud så ont i rumpan man får av att cykla långt! Skulle givetvis ta lite kort när vi hittade "pölen" som var vårt mål men det blev ju inget bra alls eftersom batterierna i kameran givetvis tog slut... Och bilderna i telefonen får jag ju inte ut till datorn just nu. SUCK PUST OCH STÖN VAD TRÖTT JAG BLIR PÅ ALL TEKNIK!


Min fredag fortsatte med att jag ännu en gång lyckades sätta mig på cykeln och fara iväg till Carin (Gud så fin din lägenhet har blivit nu!) för att vi tillsammans skulle se Så ska det låta och sen givetvis Palace.


På Palace träffade vi Mattias (han som jag jobbar med på onsdagar) och hans toffel till kompis som jag inte minns namnet på ;-P Jag var skyldig Mattias en P2 så nu har jag lättat på mitt samvete ganska mycket och gett honom den. Tyvärr så spillde han även ut en drink i mitt och hans kompis knä (vad skulle det vara bra för?) Så jag var OTROLIGT glad över att jag INTE tog mina vita jeans som jag hade tänkt att göra först! Istället hade jag på mig den nya gråa tröjan och svarta tights till så det syntes inte så mycket att jag var blöt. Det var löjligt lite folk på Palace den här gången men jag hade riktigt roligt ändå, detta trots att jag faktiskt betalade mina drinkar själv! Hur som helst, det roliga måste ju ta slut någon gång och 20 över 2 när jag och Carin tycker det börjar bli dags att gå så är det klart att det spöregnar ute! VARFÖR? Jo antagligen bara för att jag ska cykla hem! Tog några bilder på mig när jag kom hem bara för att visa att jag verkligen ser ut som en dränkt katt... Dessutom tappade jag mitt baklyse i backen 2 sek innan jag skulle cykla hem och det går givetvis sönder! Varför gör jag alltid sådana saker? Just det, hur blev det med din Mac Donalds flört då Carin? Det vill jag höra mer om!

Dränkta katt bilderna:
image52
Det här är mina skor som i torrt skik har samma färg som tröjan!
image53
Jag när jag är som vackrast (INTE) Så här ser jag ut när jag cyklat hem mitt i natten i spöregn.
image54
Varför ens visa de här bilderna? Jag som var så vackar på Palace...


Idag (lördag) vaknade jag lite senare än vad jag borde ha gjort kanske (gick inte upp förens klockan 11 men efter en Palace natt så är det helt ok) och sen har jag tillbringat dagen ute i Åby hos mina föräldrar. Jag har lekt monstret med mina bröder (en lek som man leker på studsmattan! Japp, jag är ju bara 20 :-P) och så har vi haft årets första grillning! Just det, typiskt att Fina och Danne skulle ringa och vilja bjuda på Taco också just när jag var i åby men det tar vi väl någon annan gång va???


Det var en riktigt mysig dag! Vem vet vad som händer imorgon? En oplanerad söndag var ganska länge sen man hade... Oj det här blev ett RIKTIGT långt inlägg, någon som orkade läsa hela? Hoppas jag får in bilderna snart!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaa min helg var faan ett helvete, jag ska inte ta jobbet. Fattar inte hur du pallar med det. Kan du hälsa Tina och tacka för att hon visade mig runt? Jag hann inte göra de, hon ba försvann =/ Hon var verkligen kanon!! Enda människan där som va nått o ha o han vaktmästaren med... de andra var ju ba en bunt kackarlackor!

Men asså.. köttfärssås o ris, de va nått nytt för mig. Men jag har även provat makaroner o fiskpinnar så allt funkar ju när man är hungrig lol. =P

ps. det går att ändra inläggen i efterhand =) Ba gå till arkiv o
sen trycka fram det inlägg du vill ändra.

2008-04-06 @ 10:09:45
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se
Postat av: Carin

Jaa du :p Det blev inget särskilt, vi bara flirtade lite i kön :p Han stod och väntade på sin hamburgare när jag kom och ställde mig i kön.

2008-04-15 @ 16:18:56
URL: http://carinclasdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0