8/4 Löjligt trött

Jag sov ingenting inatt. Och jag sov heller ingenting natten före. Nu är jag verkligen löjligt trött men om jag går och lägger mig nu så somnar jag säkert inte inatt heller.

Snälla alla sömntips mottages...

Jag saknar verkligen Nicklas nu. Han kommer imorgon. Om jag inte kan sova imorgon heller så ska han få sitta och klappa mig på ryggen tills jag somnar. Elakt? Kanske, men hur snäll är jag utan att få sova då?

image75

image77

Gud så dåliga alla mina bilder alltid är! Fast det gör inget.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Stackare... em..
¤ gå och lägg dig på regelbundna tider
¤ drick ett glas mjölk inann du ska sova eller gå upp och drick typ mitt i natten (då du inte kan somna)
¤ läs något innan du ska somna, ej skoltjafs
¤ se nå tv-program på tvn som tröttar ut en?
¤ tänk inte på saker som oroar dig
¤ planera följande dag, kan ju lugna ner en om man är stressad över ngt
¤ vädra täcket och kuddarna samt kasnke släppa in luft i lägenheten, ba för att det är kallt ute behövs det ju syre inne, lätt att glömma de såhär under kallare tider!

hoppas ngt funkar =) nu ska jag läsa lite innan jag ska sova. Natti =)

2008-04-08 @ 23:39:11
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se
Postat av: s

TV är det sämsta du kan göra innan du ska sova. studier visar att tv bara aktiverar hjärnan. Testa att läsa en bok eller skriv ner det du tänker på..

p.s. läs min blogg !!!!!

2008-04-09 @ 13:41:13
URL: http://malmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0