9/4 Till minne av Sven- Erik Karlsson

Varje onsdag leder jag och Mattias (måste ta reda på hur du stavar ditt namn någon gång) en studiecirkel i rythmik, inget nytt där inte. Skillnaden idag var att jag innan det var dags att gå till jobbet fick ett samtal från ett gruppboende. Sven Erik Karlsson min favorit deltagare (ja faktiskt den enda jag verkligen gillade och som inte var jobbig) är död. Han dog tydligen i lördags... Ingen vet riktigt varför.

Mitt första intryck av Sven Erik:
"någon": Hej hej, här kommer jag med Sven- Erik en av era nya deltagare
Jag: Hejsan, jag heter Therese *sträcker fram handen*
Sven- Erik: Karlsson *bockar*
"någon": Nej, säg ditt förnamn nu.
Sven- Erik: Karlsson, Sven- Erik Karlsson *bockar igen*

Förstå vilken härlig man Sven- Erik Karlsson var. Jag saknar dig verkligen!

Min Farfars grav (som inte har något att göra med inlägget blir ändå symbolbilden till det här inlägget)
Matthias- blöta strumpor inlägget känns inte så passande så händer inget intressantare imorgon så kommer det då!
IQ, Milla och ni andra: JAG LYCKADES SOVA INATT!
   

image78


Kommentarer
Postat av: S

Vad tråkigt med Sven-erik

2008-04-09 @ 21:03:02
URL: http://malmberg.blogg.se
Postat av: Angelica

Tråkigt att höra. Men desto bättre att du kunde sova nu =) du kasnke lyckades slappna av =)
Btq de var ju länge sedan man såg dig i den hårfärgen hähäh ;P kommer knappt ihåg det haha! Tiden går fort =D

2008-04-09 @ 21:31:03
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0