080808

Mystiskt datum?

Särskild dag?


Os invigning!


Mycket skulle man kunna säga om den här dagen men inget som egentligen intresserar mig. Lite knäppt är det ju att det sägs vara något särskilt bara för att datumet (som människor själva hittat på! IDAG visar 080808.)  kul att det är dags för OS måste jag dock säga :-D Är så himla kul fast ibland undrar jag om det inte finns lite mycket sport i världen eftersom de i os tävlar i 302 grenar! Jösses alltså, 302 stycken är ju löjligt massor!


Hur som helst- nu till något som faktiskt intresserar mig ,-) Ta en noga titt på den här bilden och fortsätt sen att läsa under den...




Hur kommer det sig att min pojkvän som har vart borta i Skänninge (utan mig) kommer hem med ett sugmärke på halsen? Det är ju en ganska bra fråga att ställa sig... Fast det kan ju också vara så att det bara ser ut som ett sugmärke och att det egentligen är ett blåmärke... Vad värre är, det kan vara ett blåmärke som kommer från en klantig flickväns vassa armbåge... *pinsamt*


Vad tror du?! ;-)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det liknar ett sugmärke!

2008-08-21 @ 00:14:31
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: Angelica

OS-invigningen var najs! Dessutom datumet, verkligen speciellt. Skulle vilja gifta mig på ett speciellt datum, har räknat ut att sista chansen är 121212 haha men det lär det ju inte bli =P

2008-08-21 @ 09:18:41
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0