10/8 Missuppfattning

Inlägget tillägnas IQ och Ni andra som lämnat kommentarer (via MSN) på inkägget om klagomål.

Jag har VERKLIGEN inget emot klagomål på min blogg, jag vet ju att jag är JÄTTEDÅLIG på att KOMMENTERA OCH UPPDATERA just nu. Fast jag har en förklaring. Internet fungerar jättesällan nu och det "riktiga" internet från bredbandsbolaget kommer i september så då blir det bättre. Jag bloggar varje dag men det är sällan jag har möjlighet att publicera inläggen (eller läsa och kommentera era bloggar)

Hur som helst: Mitt klagoinlägg handlade om de människor som lämnade anonyma kommentarer som var riktigt elaka (som jag givetvis raderade) (fast först kopierade och sparade på min dator) så SLUTA KLAGA BARA FÖR ATT JAG HAR ETT nästan PERFEKT LIV AVUNDSJUKA J*VEL/ J*VLAR!!

Kram vänner- Stick ni andra ;-) (eller kommentera EJ anonymt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0