13/8 Ettårsdagen- Billigt och bra ;-)

Tänkte berätta om hur vår ettårsdag var igår. Om vi bortser från att både jag och Nicklas var riktigt risiga, feber och totalt genomförkylda så var det alldeles underbart. Framförallt var det riktigt billigt, men låt mig berätta bara...


Vi bestämde oss för bowling och middag på restaurang på dagen och sen mys med bland annat kex och ost och någon bra film här hemma (eftersom vi var lite sjuka orkade vi inte bio eller mat) på kvällen. Så vi tar och åker till Vilbergens bowling och jag vinner första serien vilket bara det är en STOR grej, men vi skulle spela tre serier så Nicklas går givetvis ut som segrare, men han bjöd ju så det gjorde inget ;-) Efter serierna är slut sätter vi oss och dricker pepsi och tittar på fotbollen på "stora bilden" tills Nicklas får för sig att testa lyckan på spelmaskinen och vinner 300 kronor (100 satsade han) så eftersom bowlingen kostade 200 fick vi den gratis.


Så åker vi vidare för att hitta något bra och mysigt matställe, min tur att bjuda. Så sitter vi och äter och snackar om "vårt" år och allt kul vi har gjort och allt vi skulle vilja göra. Så har jag en 20-lapp kvar i plånboken och tänker att jag lika gärna kan satsa den med i en spelautomat. Så vi satsar tjugan och vinner 300 kronor igen så vi fick även maten gratis! Kort sagt blev det en billig och perfekt ettårsdag :-D.


Det som vi sen var tvungna att lägga pengar på var ju "hemmamysmaten" men det var definitivt värt det! ;-) Måste bara säga att idag har Nicklas inte vart lika gullig ;-) KUDDKRIG!!! :-D


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!¨





Vill du få gratis presentkort från H&M, Gina eller JC? Då tycker jag att du ska skynda dig att klicka på denna länken:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803



och bli medlem på gratiskläder. Helt GRATIS och väldigt lätt :D

2008-08-25 @ 18:24:03
URL: http://www.metrobloggen.se/tavling
Postat av: Angelica

haha =) jaa billigt o bra juh =)

2008-08-26 @ 20:43:41
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0