15/8 Anna i Sverige- anledning att festa!

Anna är i Sverige så nu blir det fest! Fast jag är verkligen skittrött och fortfarande multisjuk. Men bara för Annas skull så måste jag ju givetvis vara med i alla fall, annars kan hon väl inte ha något kul? ;-P

   Becca och jag ska äta dippsås med gurka- en given succé. Så ska vi grilla också, en underbart god köttbit :-D Så blir det Sprite och Baccardi Apple- dvs allt man behöver för en riktigt lyckad kväll! Det kan inte gå fel. Om vi bortser från att jag har så ont i huvudet att jag inte kan röra mig ordentligt...


Palace blir det senare. Det var OTROLIGT LÄNGE SEN. Ska bli så kul att gå dit igen :-D



Anna VALROSS!!

Välkommen hem Anna och tack för att vi får en bra anledning att gå till Palace :-D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

En lyckad kväll blev det allt sen iaf:)

2008-08-25 @ 18:57:51
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0