19/8 Tillbaka till barndomen :-D

När man var liten så var man bra söt alltså! Jag var dessutom ett mycket snällt barn, vem hade kunnat tro det! Men eftersom jag var närmsta släktens första barnbarn så behövde jag nog aldrig vara elak, jag fick ändå all uppmärksamhet. Dessutom är jag ju fortfarande enda flickan och så lär det nog fortsätta att vara för mamma och pappa kommer ju knappast att skaffa fler barn och inte heller moster och morgan- så kort sagt jag har verkligen haft en otrolig tur!

   Ibland har jag lust att vara så liten igen. Att bo kvar hemma hos mamma och pappa och inte behöva bekymra mig om så mycket saker. Inte behöva tänka på att fixa mat själv eller städning och tvätt och framförallt att slippa tänka på räkningar! Usch var det är trist att betala räkningar. Dessutom saknar jag verkligen Erik och Gustaf hela tiden- vad är livet utan syskon?  

http://theresenylander.bilddagboken.se


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du var så söt när du var liten eller det är du ju fortfarande:)

2008-08-26 @ 19:41:45
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Angelica

Jag önskar också att jag slapp allt ansvar =S och saknar också min bror, då kunde jag vara syster på riktigt liksom. Nu får man avra syster och förebild på avstånd, funkar inte alls.. (tror min bror har det tufft hemma nu) =(

2008-08-26 @ 20:41:24
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0