20/8 Rix FM festivalen- samt augustifestens avspark!

Så var det dags igen för årets augustifest... Blir väl att dra sig till Vasaparken senare och kolla in Rix FM festivalen och sen ner mot strömmen och se fyrverkerierna. Blir en ganska lugn kväll tror jag iaf eftersom det blir skola imorgon och sen jobb hela fredagen. Eller var det kanske tvärt om? Bäst att leta fram schemat med en gång! Bjussar på en bild från Rix FM festivalen 2006 då jag IQ och Ullis hade det roligt tillsammans... Då var dessutom allting på sommarlovet, jag förstår inte meningen med att lägga det då skolan har börjat? Dessutom är det ju nollning för nya studenter och frackvecka och annat på Eber?!   



Hahaha- vilken j*kla bild på oss jag hittade! Jaja :-S


Kommentarer
Postat av: Angelica

Daah ^^ hade gärna gått på den festivalen men hade ju en läkartid... flumm bild =P

2008-08-26 @ 20:44:57
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0