21/7 "This is gonna be a hard week" :-D

Shit och hurra och allting- mixed feelings med andra ord! Idag jobbar jag men det spelar ingen roll egentligen. Idag gäller det att ladda upp! Jag menar verkligen att TOTALT LADDA UPP! Nu kommer den ultimata party veckan! Givetvis så jobbar jag som en galning bara därför! Men det spelar ingen roll, livet går väll ut på att både klara av att arbeta och att jobba?


Iaf dags att ladda! Är ni nyfikna på hur veckan kommer att se ut för mig? Ni får veta även om ni inte är ett dugg intresserade ;-)


Idag Måndag: Jobb

Tisdag: Jobb

Onsdag: Ledig

Torsdag: Jobb men sen Doddos 20- års fest på kvällen :-D

Fredag: Jobb men sen fest med jobbet på Cubar :-D

Lördag: Jobb men sen Saras 21-års fest på kvällen :-D

Söndag: Ledig men ska till Leos barndop klockan 12 :-D


Så nu fattar ni vad jag menar va? Underbart härlig vecka det kommer att bli. Lite intensivt kanske men det brukar ju gå väldigt bra :-D Nåja, det var allt för denna gång men blir väl rätt mycket uppdateringar nu under veckan eftersom det kommer hända en del :-D


Kommentarer
Postat av: Fia

Ha en bra dag!:D

2008-08-05 @ 14:23:24
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj ja det såg ut som en hektisk vecka det där för dig. Men det var iaf kul att ses på Saras fest. =)

2008-08-05 @ 14:34:54
URL: http://mallzawillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0