22/7 Katastrofalt sjuk!

Nej nej nej! Det som inte får hända har hänt :-( Jag är SJUK! Mådde visserligen inte alls bra när jag kom hem från jobbet igår utan gick och la mig direkt klockan 18 och sov sen fram till klockan 22 då jag gick upp och drack lite för att sen somna om. Men det är VERKLIGEN KATASTROF att jag är sjuk JUST IDAG!

   Nästan hela hotellet är nere för räkning vem ska kunna jobba egentligen! Känns som att allting är mitt fel fast jag vet att det inte är så.


Fyra saker mår man bra av fastän man är sjuk!


•1.       Nicklas

•2.       Dippsås

•3.       Gurka

•4.       Coca Cola


Inte nödvändigtvis i den ordningen ;-)

(ingen bra start på min ultimata party vecka) :-S


Kommentarer
Postat av: Malin

Det brukar ju av nån anledning vara så, man lyckas alltid bli sjuk när man minst har tid med det. =S

2008-08-05 @ 14:36:25
URL: http://mallzawillow.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det ordna sig ju sen iaf lilla du;) Lite dricka mår alla bra av,hehe

2008-08-05 @ 14:38:18
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0