23/7 Svampjakt :-D

Mår mycket bättre idag men fortfarande inte bra så jag funderar på att vara ledig imorgon med så jag ska vara lite piggare på 20-års festen på kvällen. Samtidigt känns det ju dumt att vara på fest om man inte vart på jobbet under dagen liksom. Det känns fel. Men men idag kan jag iaf stå på benen oh det känns ju alltid trevligt ;-)


Det finns ett ställe där man oftast lyckas krya på sig snabbare än någonstans så jag valde att tillbringa den här dagen ute i Åby. Ja, detta trots att jag är sjuk. Men jag kan ju lika gärna bli frisk där som att bli frisk i lägenheten eller hur?! Blev inget badande dock, tyckta att det var lite väl modigt när jag inte kunde stå upp alls igår liksom! Jag hade verkligen feberyrsel- Nicklas var beredd att ringa ambulans! Jag minns faktiskt inte ens särskilt mycket av tisdagen! Vet att jag åt dippsås och gurka för det händer ju aldrig annars :-P


Roligast med att besöka Åby idag var att jag hittade en massa kantareller på tomten :-D Gott gott i gott gott med svamp :-D För någon intresserad kan jag passa på att upplysa om att Mor Far och Bror gånger 2 är på semester så de var inte hemma :-D


Kommentarer
Postat av: Malin

kantareller är verkligen gott, särskilt när man smörsteker dem. =D

2008-08-05 @ 14:44:02
URL: http://mallzawillow.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Gjorde du nåt gott med svamparna sen då:)?

2008-08-05 @ 15:08:50
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0