24/7 Partytajm nr 1!

Hurra! Idag blir det dags för ett party. Nicke och jag ska ut till Svärtinge och fira Doddo som fyller 20. Nackdelen är att jag ska upp och jobba imorgon men samtidigt så är det nog ganska lugnt. Svåraste med att folk fyller är ju verkligen att hitta presenter till de! Men Nicklas kom verkligen på den perfekta grejen! En alkoholmätare :-D Ganska kul (men dyr) present att få :-D Och så fick han en flaska Asti också så vi skulle kunna säga "en present att ha ikväll och en present att använda imorgon". Ja Nicke och jag är verkligen komiska genier :-D


Hur som helst: lite av det coolaste på festen var ju att jag, Linda och Becca fick chans att leka charader tillsammans :-D "Jag sätter på en ekorre i vattnet" Vad kan man säga? Det är ju verkligen underbart att få till den charaden!


Avslutar inlägget med en bild på: Jävla Kanin Jävel- staring Becca, Linda och Tette


Mer bilder från kvällen?! http://theresenylander.bilddagboken.se


Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha kul hade vi, det kan man iaf inte säga nåt om:D:D:D

2008-08-05 @ 15:51:48
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0