25/7 Partytajm 2!

Så var det dags för party 2 :-D Några av de roligaste på jobbet ska ut ikväll (och så ska även jag) :-D Blir väl mest snackande om hur många toaletter man hinner göra på en dag men det kan ju vara trevligt det med ;-)


Kvällen började iaf med att jag och Nicklas åkte och spelade Aquagolf och han vinner! Paintballcentrum ett presentkort på 200 kronor! Det är verkligen inte en dålig vinst. För mig gick det sämre och jag fick åka därifrån utan vinst men var som vanligt lycklig ändå ;-)

   Vi åkte då till restaurang Poseidon och jag åt grillspett med sovlaki, min absoluta favvorätt!  Och satt där och hade det allmänt mysigt. Men så blev det dags att dra sig upp mot Cubar och hälsa på kollegorna. Måste säga att en del av de var lite väl berusade eftersom en av de till och med lyckades att RAMLA UPP FÖR EN TRAPPA!


Kul kväll var det iaf, bjussar på en bild då Noorat, Sofie och Szvaiboon skålar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0