26/7 Partytajm 3!

Hihi- nu var det dags igen! Har vart en riktigt riktigt hård dag på jobbet men förhoppningsvis kommer alla spänningar att släppa när som helst eftersom det blir party hos Sara ikväll :-D Sara fyller 21 år och ska fira det med ett stort party i Åby- inte för att jag tror att jag någonsin har vart på ett litet party hos Sara?  Hur som helst, jag fick sitta på pakethållaren på vägen dit! Nicklas och jag (som ska sova i Åby inatt) valda att ta min gamla cykel till festen för att det skulle gå lite fortare! Riktigt roligt var det :-D Fast en smula vingligt i början- det var tydligen länge sedan Nicklas cyklade!


Det var SÅ KUL att komma fram till Sara för en hel del supertrevligt folk var där och många människor som det verkligen dröjde sen jag hade träffat senast! Emmy var där bland andra och det är alltid lika roligt att träffa henne :-D Ska träffa henne igen den 16:e aug, det blir säkert också trevligt.


Men iaf- åter till Saras fest. Det blev tävlingar :-D Jag fick ställa upp i "vem som suger bäst" "vem som har störst mun?" "vem som öhm någonting med att hålla minen tror jag" samt en tävling till men kan inte komma på vilken det var nu bara för det :-S

   Heidi vann stort i vem som suger bäst men jag antar att ingen är förvånad över det. Dessutom fick jag ju dricka as äcklig cider så ville väl inte ens vinna egentligen ;-). Sen gick en annan tävling på att proppa in en massa Polly i mun och det var verkligen hemskt! Jag HATAR Polly!

   Tredje tävlingen VANN JAG EGENTLIGEN :-P Men Heidi bestämde sig för att Malin vann- det var fusk. Sorry Malin Tette vann givetvis :-D Det gick iaf ut på att äta citron utan en min och jag gillar verkligen citron så det var inga problem- mycket skonsammare än pollyn iaf!


Haha- sen gick (nej föresten cyklade) Nicke och jag redan klockan 23 där ifrån eftersom vi ska på barndop imorgon klockan 12... Och vill inte gärna somna på barndopet! ;-P Tack Sara för en riktigt rolig födelsedagsfest iaf! Dessutom var det bra att N och Jag stack i tid för senare på kvällen spårade partyt ut en smula- inte heller så ovanligt där :-P


Bilder? http://theresenylander.bilddagboken.se/

Födelsedagsbarnet: Sara, 21, i finaste hatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0