28/7- 3/8 (v.31) En riktig intensivvecka - jobb och något skoj varje dag?

Måndag:

Idag blev det att åka till City Gross för att storhandla och för att Nicklas äntligen ska kunna sova på nätterna. Vilket tyvärr kommer att betyda att jag inte kommer att kunna göra det :-P. Vi (eller Nicklas) ska inhandla en fläkt! Spännande var det i alla fall och vilken bamse fläkt det slutade med att vi inhandlade!




Tisdag:

Ledig idag så det blir att ta på sig mjukiskläder och att bara njuta för sen blir det 5 dagars hårt arbete på rad. Sen två dagars ledigt och sen 2 veckors jobb :-S Sen skolan. Inte mycket ledigt här inte :-S


Onsdag:

Idag ska jag tvätta. Det är verkligen inget kul att göra men ganska så nödvändigt. Har dock kommit på att man slappnar av när man bara sitter i tvättstugan och tittar på tvätten som snurrar runt runt och runt. Arbetsskadad? Ja, verkligen.


Torsdag:

 Idag fyller både Sara och Towe år. Så det betyder att det bara är 1 månad kvar (31 dagar) tills jag själv fyller år... Bara för att ni inte ska glömma så fyller jag den 31 första augusti. Jag fyller 21 ifall ni skulle ha blandat ihop det också :-D


Fredag:

Snacka om SPÖREGN! Fick skjuts av Cissi hem från jobbet idag men den lilla biten jag fick gå räckte för att jag skulle bli helt JÄKLA dyngsur! Shortsen droppade när jag kom in så de får ligga i badkaret tills jag behöver de imorgon igen :-D


Lördag:

Sweeny Todd kväll! Carin kommer hit så ska vi njuta av Jhonny Depp tillsammans! Hennes Sweeny Todd film har kommit så vi ska se och njuta av den ikväll. Blir säker godig, gurka och dippsås också för ingen riktig fest utan något att äta på :-D

   Carin hade med sig de absolut coolaste shotglasen ever! Köpta i London, så det var äkta vara: Sweeny Todd shotglas! Gissa om det passade riktigt bra att dricka ur de den här kvällen :-D Fast jag hade ingenting att shota med så det fick bli att shota med en Bacarrdi Breezer eftersom det var det enda med alcohol i som jag hade hemma :-P


Söndag:

Dags att gå på årets första utomhusbio för min del iaf. Det är förtrollad ikväll och den filmen är ju så bra :-D Jag kommer att gå med Carin och vi ska givetvis sjung/vråla med i sångerna :-D Kommer dessutom (är det tänkt iaf) träffa Zandra, Rebecca och Catrin från jobbet där... Ska bli så härligt!

(bilderna till det här inlägget ville inte visa sig så ta och titta dessa datum på min bdb istället: http://theresenylander.bilddagboken.se)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åååh, saknar att kunna gå på utomhusbio... eller jag saknar flera saker från Norrköping och somrarna här men får väl acceptera att man bor i en annan stad med andra förutsättningar =) Var filmen bra då?



Jag blev också blöt en dag för typ 2 veckor sedan då de regnade och blåste, tror det är därför jag är sjuk nu. Snorig och ont i halsen =( Krya på dej! Annars får vi sitta och snora ihop och tycka synd om oss sjäkva =) är hemma till onsdag!!

2008-08-15 @ 22:33:28
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0