7/8 Sjukt arg på förlorare som BARA KLAGAR!

svenskan i följande inlägg är värdelös men eftersom detta är skrivet när jag vara upprörd så...

Shit så jävla arg man blir av att läsa en del bloggar. Fast man blir faan 100 gånger argare av att få anonyma kommentarer. Så bara för att folk har så jävla löjliga liv så är de så jäkla avundsjuka på mig att de måste klaga på allting. Seriöst, om ni inte kan säga nåt bra så behöver ni väl för fAN inte läsa min blogg!

  
- Så bara för att inte Nicke och jag bråkar så Älskar inte vi varandra? Grattis stolpskott!! Ett förhållande går fan inte ut på att bråka pucko!

- Så bara för att jag är bjuden på fester och vet hur man ska ha roligt så är jag en alkoholist? Jag lovar man dör fan inte av alkohol i de mängder som jag dricker! Shit så otroligt korkat. Bara för att du inte har något liv alls så är det klart att jag som gillar att vara ute med vänner och fester är äcklig? Låter smart...

- Så jag är knäpp för att JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ? Fatta- du hatar de för att du är avundsjuk. Dina jävla syskon som aldrig kunnat göra något bra något självständigt så då väljer du att klaga på mina? Haha, luktar verkligen avundsjuka! Och när lämnade dina föräldrar huset senast? Hur känns det att komma från en familj som inte har några vänner???

- Så om inte allt det räcker...  Klart det måste klagas på utseendet också. Jag håller helt med, jag är absolut för smal, för klent byggd och har plattaste kroppen ever det är så SJÄLVKLART så... Visst ser jag ut som en man i mitt nya hår, håller helt med...


Suck- sorry, du får ABSOLUT jobba och ANSTÄRNGA DIG LITE om du ens ska komma i närheten av ett riktigt liv!!! Det är ju knappast jag som är förloraren...


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hhähä ett tette-utbrott =P



Jag tycker inte de är fel att klaga, jag gör det säkert för ofta men det är väl för jag kommer från en familj där allt ska vara prefekt. Sedan är vissa lagda åt klaganade hållet och dit tillhör jag. Jag har alltid haft allt jag velat, när jag inte har det jag vill ha som nu fin hy, vilket inte är mycket begärt då de flesta i min ålder faktiskt har fiiin hy och har haft det sedan länge så, vill man ju göra något åt det. Klaga tror jag är ett sätt att bearbeta. Låter dumt men de tror jag iaf.



Om jag, eller någon annan har klagat på dej så är det väl antigen för de är avundssjuka eller för att säga något som du kasnke uppfattar som klagande fast de kasnke inte är det. Beror ju helt på vad man säger och hur det uppfattas.



Sry om jag klagat mkt i din blogg =/ men tycker seriöst du ligger lite för mkt efter i bloggningen, inge kul o läsa sånt som hänt för flera veckor sedan... å andra sidan får man ju veta vad du har haft för dig. Varför ringer du inte mera?

2008-08-20 @ 21:26:16
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: Anna

Anonyma säger ju bara en sak; fegfisar :D De kan klaga hur mycket som helst men de måste vara anonyma för de är rädda att du ska skriva nå smartare än dom ;D

2009-07-21 @ 22:57:45
URL: http://www.annathelin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0