9/8 Oförbrett party

En gammal kompis har fyllt år och det har även hennes far så jag, mor och bröder ska dit nu och festa loss lite :-D Pappa jobbar och Nicklas känner sig inte bra men det blir säkert trevligt i alla fall. Så ska jag upp och jobba imorgon så blir nog att gå hem ganska tidigt...


----------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoppsan ojsan! Blev inte alls tal om någon tidig hemgång. Linda drog med mig på en fest hos en kompis till henne istället och Nicklas fick komma och hämta mig :-D

   En smula pinsamt blev det bara då Nicklas kom så skulle jag bara teckna en sak till honom (alltså säga en grej på teckenspråk) men jag lyckades veva till mitt glas så all dricka flyger ut och hamnar i knäet på en annan tjej som var där...

   Sorry Linda för att jag antagligen gjorde bort både dig och mig... alla trodde säkert jag var jättefull bara för att jag skulle teckna... (Hade drukigt 2 glas vin om någon är intresserad) så full var jag iaf inte. Aja... Bjuder på en bild på mig och Linda, vid intresse finns fler bilder på min bdb. http://theresenylander.bilddagboken.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0