12/12 Partytajm!

Blev inbjuden av Emmy att deltaga i en Eyetoy, SingStar och Luciavaka festkväll ^^. Hann inte förbi systemet dock så jag får ta med Vodkan som Nicklas och jag fick av Becca och Doddo när de var här på middag... Hoppas inte den tar slut bara då blir det svårt att förklara det för Nicklas ^^. Nej då, jag hinner köpa en ny innan han kommer hem :-D :-P

----

Nu var man hemma igen och jag säger bara WHAT?! Det var en underbar kväll men det var också en riktigt konstig fest! Det började som vilken fest som helst men det slutade med att vi alla sjöng sing star i underkläder! Inte på grund av att vi var fulla eller nåt utan tydligen skulle det bara vara så... Men jäklar vilket självförtroende man fick! HELL VILKEN SNYGG KROPP JAG HAR! Tack till Heidi, Emmy och Malle som fick mig att inse det :-D

Visar lite bilder från kvällen: (ingen när vi bara hade underkläder på oss dock) Fler bilder ligger på: http://theresenylander.bilddagboken.se



Fråga: Ovanligaste/sjukaste festen du har vart på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0