17/12 Svartjobb ^^ (Julbord Café Röda Stugan)

Nicklas mamma ringde idag. Gissa vad jag ska göra imorgon? Jag ska hjälpa henne nere på caféet. Imorgon ska det nämligen vara julbord på Röda stugan och då hoppas vi på riktigt mycket folk så det behövs lite extra hjälp i form av Tette ^^. Det ska bli skönt att få jobba i alla fall en dag i December även om jag bara får en 500-hundring i handen, men 500 är ändå 500!

Givetvis finns det dock nackdelar... Jag ska gå upp redan klockan 04.30 imorgon och klockan 05.00 ska jag möta hans mamma borta på parkeringen så ska vi åka ner till caféet och jobba! Vi får se hur det går! Jag kommer säkert inte att vara på bra humör så dags på morgonen men som tur är brukar jag iaf vakna till rätt fort så ^^

Ska försöka gå och lägga mig redan nu så får vi se hur det går imorgon. Ha det så bra så länge och kom och ät julbord imrogon vettja! Bara 125 kronor och så mycket mat ni kan äta innan det sprutar ut från öronen på er ^^ Nej, nu måste jag verkligen sova...

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0