22/12 Julegran och skinka

Nu är jag hemma igen så här får ni bilderna från "julgransklädningen". Det var jag och bröderna som fixade granen själva iår och vi kom givetvis på ett mycket spännande sätt att göra det på :-P. Vi tog allt glitter och rullade det som en boll och sen kastade vi upp bollen i taket över granen och så fick glittret "snöa" ner på granen. Det var riktigt roligt fast jag trodde nog att den kära mamma i familjen skulle få spader ^^. Jag kommer helt seriöst att vara anledningen till mina föräldrars för tidiga bortgång i hjärtattack ;-P! Nej usch, sådant ska man inte ens skoja om!!

Hur som helst så har ni bilderna här:



För övrigt var det premiär att smaka julskinkan idag. Det är så härligt att få smygstarta på julen sådär även om man nästan redan (utan att ha börjat än) är redigt trött på julmaten! Vill även (om någon som läser detta är lite bakom flötet) upplysa om att det idag är dan före dan för doppardagen... Tydlig nedräkning till julafton här minsann ;-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ser ut som att ni hade kul att klä granen. =) Jag hjälpte till att klä granen hos min familj åxå.

2008-12-27 @ 13:09:35
URL: http://mallzawillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0