22/12 Julgransdags ^^

God morgon alla! Tycker ni att jag är uppe ovanligt tidigt? Det är bara för att jag ska ut till Åby nu och hugga ner en gran med pappa och lillebror G :-D Vi brukar klä granen dagen innan julafton egentligen men nu kan det inte bli så eftersom pappa ska jobba imrogon så vi tar och fixar det idag istället :-D

Nu händer det äntligen grejer med mitt kök i alla fall. Fick ett samtal från hyresbostäder och de kommer klockan 07.30 imorgon för att sätta in det nya kylskåpet. Jag har redan fått den nya spisen men tänkte att bilder på det kommer imorgon så jag kan visa det nya kylskåpet också. Verkar även som att jag kommer hinna träffa både Sara och Angelica när de är "hemma" i Norrköping över jul :-D

Ojoj, nu blir jag nästan sen! Måste skynda mig att få på mig lite kläder eftersom mamma kommer och hämtar mig snart! Hon har vart på jobbet en snabbis och då kan jag ju åka med henne ut till Åby, mycket skönt att slippa långpromenaden ^^.

Lägger nog upp lite bilder från Åby idag, när vi klär granen och så, men det får bli senare när jag kommer hem!
Pigga *gäsp* hälsningar Tette ^^ :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0