23/12 Dan före dopparedagen!

Blev inte ritkigt som jag hade tänkt! Tack Sara för en underbar långpromenad och tack för att du fortfarande är så ofattbart korkad trots att du är så smart :-P Helt OTROLIGT "det där med brevet".

Tyvärr så mådde jag riktigt dåligt när jag kom hem från Sara och gick direkt och la mig vilket totalsabbade min plan att träffa IQ och Henke, jag hoppas verkligen ni hade skitkul utan mig!

Hur som helst, nu är det dan före doppardagen och jag ska sova här i Åby inatt. Mamma tycker att jag ska lämna datorn nu och vara en riktigt dotter och ungås med familjen (och det är klart att jag ska!) Vi ska äta fläskfilé och potatisgratäng och till det kantareller och tzatziki och även en stor härlig sallad alla Susanne! UNDERBART!

Till IQ: Kunde vi ses något nu efter jul istället då? Sorry ännu en gång :-/



Saknar N men mys att vara med familjen iaf...


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh det där lät som riktigt god mat måste jag säga. =) Hoppas du hade det mysigt nu under jul.

kram

2008-12-27 @ 13:10:52
URL: http://mallzawillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0