23/12 Ny kyl och frys :-D

Sitter här (alldeles för tidigt!!!) medans 2 "gubbar" är inne i mitt kök för att fixa kyl och frys till mig ^^. Jag borde sova men eftersom det betyder att de måste såga en massa i väggen så är det helt hopplöst och omöjligt att få sig lite sömn! Så fort de är klara så ska jag in och fota i köket så får ni se hur fint det blir ^^.

Annars blir det en bra dag idag. Jag ska ut på en långpromenad med Sara klockan 10 och om jag känner oss rätt går vi ju minst till 12 och då har vi fortfarande inte pratat om allt vi vill ^^. Sen ska jag hem till mamma och pappa ett tag och vi ska fixa (jag och far) panelbelysningen i Nickes bil och så ska jag givetvis bråka med bröderna och sen sova över i Åby eftersom det  är julafton imorgon :-D. Sen klockan 16 ska jag träffa IQ och Henke och vi ska se en film och bara snacka lite *längtar*

Nej nu måste jag gå och packa ner julkläderna och sen åka till Sara innan jag blir alldeles för senad! Hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0