24/12 Jul jul jul, kul!

Haha, dagen har blivit nästan som jag förutspådde :-D Ibland har man ju verkligen en känsla för hur julen ska utveckla sig alltså. Jag känner verkligen min familj med andra ord. Fick en RIKTIGT possitiv överraskning, Nicklas kom hem redan klockan 16 så då kom han till mig och min familj så öppnade vi paket tillsammans :-D

Så nu ska vi starx åka på nästa julfirande hos Conny, Nicklas pappa och då ska det bli julklappsutdelningen igen ju. Gud vad jag älskar att öppna paket. Haha, julklapparna är väl det viktiga med julen? Nej fy vad hemsk jag är ;-)

Lägger upp lite bilder senare från julen i Åby och om jag kommer ihåg att ta några så får ni se lite bilder från julfirandet hos conny också :-D

Ojsan, nu står N här och är mer än riktigt sugen på att åka! Haha, bäst att jag lämnar datorn och släkten då! Hoppas ni haft ett riktigt fint julfirande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0