26/12

Har nyss kommit hem. Har jobbat hela dagen. Måste säga att det gick riktigt bra. Det där med avlösare är nog ett jobb som passar mig riktigt bra. Måste bara komma ihåg att skriva på och skicka in tiduppgiften imorgon för nu blir det inget mer jobb där förens tidigast i februari men med tanke på min obefintliga ekonomi i januari är jag tacksam för alla jobb som erbjuds!

Avslutar dagen med att Säga grattis till Becca som fyller 20 idag, en riktigt STOR dag :-D Hoppas att du haft det riktigt trevligt och gör något riktigt riktigt roligt! Hoppas även att du gillade kortet (kommer visa er bloggläsare det vid ett senare tillfälle också eftersom jag måste höra med B om hon fått det först innan jag lägger ut bilderna här)

Grattis Becca 20 år


God Natt kramar till er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Man tackar, ett helt inlägg + bild..wow:D Har inte fått kortet än men ska strax kolla posten,hoppas:D. See you tomorrow;) Kramar

2008-12-30 @ 13:06:15
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0