3/12 Högvakt och övergiven flickvän ;-)

Nicklas åkte igår kväll. Nu får vi se när han kommer hem nästa gång.  Han ska göra högvakten på drottningholm hela december, dvs även julafton och nyårsafton... Han har inte fått något bestämmt schema så man vet inte alls hur länge han blir borta men vadå jag är ju en riktig kvinna, klart jag klarar mig :-P

Idag har jag slagit in de sista julklapparna. Nu ligger alla till Nicklas släkt i en stor Clas Olsson påse och alla till mion släkt i en lika stor Åhlens påse.

Vill ni höra något jobbigt? Något riktigt jobbigt alltså... Jag kommer bara att jobba en enda dag i December (annandagen) så frågan om hur man ska leva i januari känns ganska så jobbig. Typiskt säger jag bara! Men jag sätter allt mitt hopp till Vikariebanken som jag nyss skulle anmäla mig till, men vad står det då? Jo att det öppnar för ansökningar först den 15:e december... Ring mig om ni behöver någon som har STOR erfarenhet av Städ och barnpassninge (3 år och uppåt) eller om ni behöver en Personlig assistent, jag är ledig hela december nämligen :-S


Våra julklappspåsar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0