9/12 Trippelnamnsdag!

Så har jag vart lite kreativ idag! Den är nämligen så att den här veckan har ett par kompisar till mig och deras son namnsdag! Alla har namnsdag3 dagar på raken och det tyckte jag var lite roligt! Dessutom blev det ju så pga "Alexander stölden" så det måste jag ju bara påminna de om! Så jag hittade ett Grattis kort med 3 stycken kattungar och tyckte att det skulle passa riktigt bra. Hoppas det kommer fram i tid bara!



För övrigt är det Daniel (namnsdag den 11), Alexander (namnsdag den 12) och Lucia (namnsdag den 13) men med vanliga och mer kända ord är det alltså Phina, Danne och Leo som jag har skickat kortet till :-D

Grattis på Er iaf ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0