ingen rubrik.

Blir ett sådant här halvjobbigt inlägg som inte får någon rubrik därför att jag inte kan komma på någon men istället delar jag av inlägget i en del små underrubriker så får vi se på kommentarerna sen om någon ens har läst hela/halva :-P Kan vara så att bilderna jag "vill" lägga in inte fungerar så i så fall blir det ett svinlångt inlägg utan bilder: Plz, dont kill me ^^ Är alltså ett lite blandinlägg så ni är beredda på det...


V. 45

Så är det så att hela den här veckan kommer att ägnas åt hårt arbeta på vildmarkshotellet. Måndag, Onsdag, Torsdag och fredag är det vildmarkshotellet 8-18 och sen lördag till söndag blir det en helgresa med "barnen" igen.


Måndagen:

Mycket hårt jobb idag eftersom jag började redan klockan 8 så jag var tvungen att gå upp tillsammans med Nicklas klockan halv 7 imorse och jag lämnade lägenheten först i måndags! Det har aldrig hänt förut eftersom han alltid åker 07.30 på måndagar men nu var jag tvungen att gå så jag hann med bussen som gick klockan 07.05, kan ni ens förstå att jag var uppe så dags?!!!

   Dagens roligaste: Det blev filmkväll med Maria efter jobbet och det var helt underbart. Det blev Love actually, det gäller att se den filmen när inte Nicklas är hemma för jag kan verkligen inte lura honom till att se den :-S Fick även dricka det godaste te/thé jag någonsin smakat! Snälla Maria (mitt minne suger verkligen) om/när du läser detta, vad var det för thé? Jag BARA MÅSTE HA DET! Hur som helst blev måndagen riktigt rolig/trevlig om än jobbig eftersom jag fick jobba så himla länge.


And the hair is gone:

Så har man en ledig dag, det gäller verkligen att utnyttja. Vad händer? Jo jag ger mig ut på en lååång promenad och kommer hem utan hår! Dvs, jag såg en skylt "drop in" och nu har man en snygg kort frisyr igen :-D

ÖVERRASKNING!


Så sitter man i Tv soffan och har supertrist och verkligen bara väntar på att klockan ska bli 20 så man kan få se äntligen hemma och house - då förstår ni lite hur trist jag hade det va? Hur som helst så ringer Nicklas och vi börjar prata. Jag hör att han sitter i bilen och han säger att han har handlat lite bara men jag får ändå en känsla i magen att han är på väg hem tillbaka till mig, men viftar bort den tanken eftersom jag VET att han inte kommer på tisdagar utan på FREDAGAR!

   Hur som helst så fortsätter vi att snacka och jag får en allt starkare känsla av att Nicklas är på väg hem men samtidigt så lyckas jag vifta bort allting genom att tänka "logiskt" som jag ibland är alldeles för bra på. Jag hör iaf hur Nicklas stannar och kliver ur bilen och så hör jag, efter ett tag, att någon går i trapphallen och snackar i mobiltelefon.

   Nicklas säger: Jag har en övveraskning till dig

Och då fattar jag och kliver upp ur soffan och precis när jag ska öppna dörren ringer Nicklas på dörren. Så Nicke kom hem redan på tisdagskvällen precis innan House: DET är vad jag kallar en UNDERBAR ÖVVERRASKNINING!


Utmaningar:

Jag har fått två utmaningar från två olika personer så här kommer de:

Jag har antagit Angelicas utmaning.

De regler som gäller är:
¤ Länka till den personen som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
¤ Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. 
¤ Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
¤ Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras bloggar.


Mina sju saker:
- Jag älskar att hitta på saker men är asdålig på att ha tråkigt och att göra det som andra vill!
- Jag är ganska så elak ibland bara för att jag glömmer bort att inte alla har samma strålande humor som jag själv ^^
- Jag längtar så mycket efter nya Harry Potter filmen och efter Sing Star Disney att jag blir irriterad för att det dröjer!

- Min familj är skitskön och mamma och pappa har verkligen lyckats: En flicka som är hörselskadad, en son med    ryggmärgsbråck och en son till som måste ha någon form av bokstavsdiagnos! :-P :-D

•-       Har blivit totalt bloggberoende...

•-       Fastnar ALLDELES för lätt för onlinespel! Kör nu både tribalwars och the west....

•-       Jag är kär i trollkonster ^^ Trollkarlar är så fantastiska :-D


Jag utmanar: 7 pers som kan tänka sig att svara på utmaningen? Nej då: Jag utmanar: Becca, Milla, och nu kommer jag inte på fler på rak arm, får redigera i efterhand ^^


Äsch!!! Det blev bara en utmaning eftersom Fina har bytt blogg så får jag inte tag i hennes utmaning nu, typiskt Tette ^^


Torsdag!

Vad konstigt det känns att komma hem om dagarna och hitta Nicklas hemma! Man är så van vid att komma hem själv men nu känns allting så himla mycket roligare! Coolaste som har hänt idag då? Att det var så dimmigt att man/jag inte ens kunde se båtarna på bråviken!!!  Fångade dock en stor båt som blev bogserad på bild, det var riktigt spännande det :-D Gud vilket liv man har....



SKRÄCKFILM, eller SAW iaf!

Nu belönar jag mig själv med en STOR ELOGE! Nicklas lyckades få mig att titta på saw 1&2 och jag vågade. Nästa gång (troligen nästa vecka) ska vi se saw 3&4 :-D Däremot är jag rätt så säker på att han inte får med mig på bio för att se SAW5. Nej, det får nog bli att hyra den istället för lite måste man ju ta hand om sina nerver! Right?!!

   Vi har även inhandlat ett RISK-spel så fredagskvällen blev rätt lugn (eftersom jag ändå ska jobba helgen) med en massa SAW tittande och RISK spelande. Men förstå vilken underbar övveraskning det blev även fastän jag jobbar så mycket att få komma hem och somna i Nicklas famn. Haha, mer korrekt att få gosa lite först och sen vända ryggen mot varandra och sova

:-D


ULLARED (och bara en deltagare)

Jaha. En deltagare kunde följa med den här helgen. Så det var bara att åka, en smula onödigt att ha minibuss bara :-S Hittade inte så mycket på Ullared (gillar verkligen inte det stället). Var Kö in och kö ut!!! Men lyckades ändå göra av med 400 kronor

:-S


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag läste heeela inlägget,fast kände igen massa eftersom du berättat det för mig:D. jag ska anta utmaningen.. hmm,kanskwe inte idag:p. Ses snart? puss

2008-12-08 @ 12:06:41
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0