Halvårsdag/Alla hjärtans dag- 2008 Tettes blogg år!

Ok, nu är det så här... 2008 känns som att det kommer att bli ett riktigt roligt år, därför tänkte jag också försöka att faktiskt komma ihåg att blogga om allt roligt som kommer att hända. Visserligen hade det kanske vart bättre att börja i januari, eller kanske göra någon form av system till hur man ska blogga men nu blir det helt enkelt så att jag börjar mitt i februari, mitt emellan min och Nicklas halvårsdag och alla hjärtans dag.
   Allså faller dig sig också ganska logiskt att börja det här blogginlägget med att prata om Nicklas och min första date/dejt bara för att det är en väldigt rolig historia.

Den allra första gången vi såg varandra var när Sandra fyllde 20 år och hade fest. Jag minns inte alls Nicklas från den kvällen vilket kan berå på en massa olika saker, men jag är ganska säker på att tequila drickandet hade något med det att göra. Första och sista gången jag drack tequila för övrigt!

image1
Kanske inte så jättekonstigt att jag inte minns Nicklas från den här kvällen i alla fall?

Så måste jag bara få rikta ett stort tack till Sandra eftersom hon gav min MSN och mitt nummer till Nicklas och tack till Nicklas för att han inte av upp när han insåg hur svårt det var att få tag i mig. Kanske mest TACK för att jag fick EN CHANS TILL efter vår första date/dejt.

Vad gjorde jag då? Jo, vi spelade minigolf och av någon underlig anledning (som ingen med ett IQ på över 2% kan förstå) så började jag att dansa en improviserad dans med golfklubban i händerna och när jag gör sådana saker kan det bara sluta med katastrof! Jag ramlar över en minigolfbana och lyckas att drämma till Nicklas rätt mellan benen med golfklubban- det är INGET jag rekomenderar på en första date/dejt. Det är faktikst inget jag rekomenderar alls om jag ska vara ärlig!
   Hur som helst, jag måste ha haft riktig tur för Nicklas blev inte totalt skrämd och igår (tisdag 12/2-08) hade vi vart tillsammans i 6 månader. Kanske låter löjligt lite i era ögon men för en tjej som jag (som alltid säger vad hon tänker och dessutom krossar alla mäns kulor :-S) så är det OTROLIGT LÅÅÅNG TID!

Det jag vill säga är allså, HA EN RIKTIGT TREVLIG ALLA HJÄRTANS DAG OCH TA HAND OM ERA VÄNNER OCH KÄRASTE (och akta grabbarnas kulor!)

image2

Kommentarer
Postat av: Angelica

Man bloggar när man känner för det ;) Men kuligt sätt ni träffades på asså. GRATTIS på halvårsdagen! =D
Btw, jag läser om du skriver =p kramz

2008-02-14 @ 08:41:27
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se
Postat av: Sandra

hehehe tackar tackar för dom fina orden i din blogg. funderar nu på att ta bort mitt lösen på bloggen,. får dock se hur det blir med det:P

2008-02-14 @ 18:42:49
URL: http://likeabutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0