Här skriver jag en intressant rubrik så att alla som läser också kommenterar...

Tittade på rent hus idag (det där nya programmet på 4:an) och oj vad stolt jag är över mig själv! Visst min lägenhet är inte särskillt ren men den är inte farlig för hälsan på något sätt. Men nu har jag städat och möblerat om och allting så nu är den väldigt ren. Eller det där var nog tyvärr en liten lögn, jag har inte torkat golvet än för det tänker jag göra imorgon. Nej, på fredag. Imorgon ska jag vara barnvakt åt kusinen så hinner inte göra något då. 

 Kusinen

Idag då? Jo bokrean :-D Jag gick egentligen för att leta reda på barnböcker till Finas och Dannes bebis men det slutade istället med att jag köpte en bok till mig själv. 1001 Cocktailes- gud vad roligt jag kan ha med den boken och den är verkligen frestande med alla fina bilder som ser riktigt goda ut och helt enkelt verkligen lockande :-D 

 Min fina bok
  
Jag har även hunnit med att jobba, fast eftersom jag gör det varje onsdag kanske ingen är direkt chokad :-P Det gick väldigt bra idag även om jag sjöng lika falskt som vanligt :-D

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Satte mig ner för att blogga för att jag hade något att säga men nu när jag väl sitter här kommer jag inte ihåg vad det var. Ganska pinsamt... Men shit, vad i hela fridens namn är det jag skulle skriva egentligen!? Äsch lika bra jag lägger ner och fortsätter med mitt lektionsplanerande. (Haha, det tror ni ju på- INTE)

Suck- måste bli mer effektiv på att göra skolplaneringar!

Kommentarer
Postat av: Angelica

ooo... så de finns folk som köper böcker på bokrean =O haha, naa men skoj men en sån bok, du får göra en drink åt mig nästa gång, jag vill ha paraply i den ;) hihi

2008-02-28 @ 08:38:42
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se
Postat av: Angelica

svar: Ja, man kan ju tro det, men snubben var ju gift !!! (tror jag att han sa iaf)

2008-02-28 @ 08:40:25
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0