Mycket att ta ifatt...

Först måste jag börja med en ursäkt till de läsare som undrat vart jag har hållit hus (3 stycken). Jag har jobbat först lördag kl 09.00 till söndag kl 17.00 (v. 7) och sen jobbade jag även Måndag klockan 10.15 tills idag (lördag klockan 14.30) v. 8 men nu ska jag försöka att se till att skriva ifatt lite. (Det har dock hunnit blivit måndag kväll för var med Nicke den återsående tiden av helgen) Jag tänkte inte berätta om vad jag har gjort när jag har jobbat men jag har vart på läger med utvecklingshandikappade och det har vart en intressant, lärorik och samtidigt väldigt jobbig vecka! (Detaljerna kommer om jag orkar och i så fall någon gång i framtiden!)

Nu till det jag tänker blogga om... Min kompis Henke... Varför? Jo för att han lovade att läsa min blogg om jag skrev något om honom och dessutom är han ju en bra kompis så varför inte?!
Hur som helst, snacka om att han är världens j*kla retsticka, han är som en storebror och om jag skulle få välja skulle jag faktiskt ta honom till brorsa! Om jag gör något dåligt/klantigt, så tjatar Henke om det i ett halvår. Om jag gör något bra så ignorerar han mig fullständigt i ett halvår :-P. Nej jag skojade bara...
Men kort sagt, en bra kompis är han iaf och det är kul med någon som retas jämt (eftersom även jag gör det) :-D

Nu tar jag ett raskt steg vidare till nästa blogg ämne... Varför klagar Gud all människor på mina msn- visningsbilder?
   Det började med att jag hade den här bilden på msn  Vilket jag tycker är en verkligt hemsk bild, dels sitter jag i min pyjamas och klockan var faktikst bara 08.15 på morgonen så jag var inte ens tillräckligt vaken för att vara med på kort så kort sagt gissa varför jag bytte bild!!!



Så var det alltså hela den här raddan där varje bild blev dissad av någon kär vän (oftast Henke eller Danne)
Den första bilden (från vänster) blev dissad av Henke för att jag såg alldeles för butter eller sorgsen ut och det är ju inte riktigt som jag är. Den andra bilden blev dissad för att jag ser tillgjord ut eller något sådant. Bild tre var det Danne som reagerade på med den något spydiga komentaren "Nej men oj vilka porriga bilder man använde på msn nu då" så då tänkte jag till och bytte till bilden men ljuset istället men den var tydligen ännu värre. Då tog jag fram bilden med mig vid dörren fast då sa någon (minns inte ens vem) "Varför har du en sån mesig bild på msn, ta något roligare istället" så då tog jag fram bilden med princess kronan men den är inget vidare som msn bild eftersom den är suddig och helt ärligt så gillar jag faktiskt inte den!

Så för tillfället är jag utan visningsbild på msn men bild 3 (i raddan) är faktikst den som jag gillar bäst! Har du en vettig åsikt så dela gärna med dig! Thats all for this time :-D

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag tycker du ska ha antingen bild 3 eller nicke å dig bilden ;)

2008-02-26 @ 11:35:50
Postat av: Angelica

hähä men shiit, allt de gnäller på dina bilder illa... jag tycker de var fina =) jag brukar bara få bra kommentarer på mina bilder =P

2008-02-26 @ 23:16:18
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se
Postat av: MP

Är det så att man tillslut efter ett evigt läsande ska kasta in en kommentar så är det nog nu... Jag håller helt med dig, bild tre är bäst vad det gäller de 2 sista så bör jag nog strunta i att lämna min åsikt.

2008-03-12 @ 20:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0