Oj vilken dag!

Ni vet vad som händer när man har så mycket att göra att man inte orkar eller hur? Det slutar med att man inte får något gjort istället. Idag tillexempel borde jag ha planerat klart mina VFU- uppgifter och jag borde även göra en hel del skolarbete, istället har jag Sett på en film, Ett småkryps liv och jag har möblerat om och städat och planerat ungefär en halv sida, men borde ha hunnit göra mer!

Jo jag har hunnit att totalt göra bort mig på Facebook också, har ju upptäckt att youtube är ett ganska roligt ställe och hittade en riktigt rolig disneyvideo som jag skulle posta till mig själv men istället skickade jag den till alla 73 facebook vänner, inte så jättelyckat kanske!!!

Nåja, nu borde jag sova (men det kommer jag inte att göra utan kommer att fasna på Facebook eller Youtube men men) http://www.youtube.com/watch?v=_GGGAJ_2TvQ

Kommentarer
Postat av: Angelica

hahaah, men Tettegumman då =P men vet precis hur det är att få tiden att springa iväg sådär, men ibland måste man få göra annat för att orka med det jobbiga i plugget. Jag sportar istället för att plugga. Och vetu jag gjorde mål idag 2ggr, läs min blogg vetja. Dock vart de ingen raggning på killen, dock bjöd han alla på fest i helgen men så HJÄVLA TYPISKT så ska jag ju hem då *grr* =/

2008-02-26 @ 23:13:38
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0