10/6 Sverige- Grekland

Fotboll för sjutton! Sverige mot Grekland!



Ikväll startar en av de ultimata festerna genom tiderna.
EM- febern drar igång.
EM-festen är det bara att haka på!
Hit kommer en del människor, kul att Carin dyker upp, var ALLDELES för länge sedan nu!

Jag satsar på att Sverige vinner - det är väl SJÄLVKLART eller?




Jaa- Sverige 1-0! Sverige gjorde mål- SKÅL!!!

Herregud, 2-0! Sverige gjorde mål, ännu flera SKÅL!!!


Otroligt bra match... Vad kan man säga egentligen? Tre poäng till Sverige. Nästa match blir på lördag, då mot Spanien.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skitbra spelat av Sverige juh och asdåligt av Grekland som bara ville spela maskningspel o fegfotboll, Sverige är bäst ingen protest! =D

2008-06-13 @ 09:24:02
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tette laddad till max, så även lördag:D:D?

2008-06-13 @ 15:42:55
Postat av: Miilo

Ja, jag råkade landa på din blogg och tyckte att jag då lika gärna kunde lämna en kommetar också :)

2008-06-13 @ 16:02:20
URL: http://linneaterese.blogg.se/
Postat av: emmy

jag vill icke ha någon annan

2008-06-15 @ 18:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0