12/6 IQ och Tette på Åby promenad!

Så var det ÄNTLIGEN dags att få träffa Angelica igen (i min blogg mera känd som IQ) Hon är hemma i alla fall två veckor till innan hon åker tillbaka till Eskilsyuna och jobbar. Stackarn missar alla filmerna på utomhusbion på grund av det jobbet. Bara jag som har rätt mycket tur med jobbet den här sommaren, fast kommer i och för sig inte att tjäna så jätte mycket.

Hur som helst idag var jag ute i Åby, eller mer exakt, skriketorp för att ungås med Angelica. Vi bestämmde oss för att gå på en liten promenad- det visade sig bli en LÅÅÅNG promenad men mysigt var det! Vi stötte på en märklig svamp, eller parasit, växande på ett relativt dött träd. Den var riktigt snygg och hade vuxit i flera lager. Vi "hittade" även ett riktigt äckelrör... någon sörja som färgade hela vattnet brunt- tyvärr fick vi inga bra bilder på det...

Ni som vill se fler bilder från dagen (promenaden) kan kolla in http://theresenylander.bilddagboken.se 

Här bjussas på en (hemsk) bild på mig som IQ tog i skogen (nej JAG VET INTE vad jag gör med ryggen eller varför jag står så konstigt!)
 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Mm, matchen var inget vidare men kul hade vi iaf, synd att du var tvungen att jobba dagen efter! Men kanske kan ta igen det i veckan du o jag som är lediga på onsdag:D?! hehe

2008-06-16 @ 09:00:53
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Angelica

Tss! Du valde själv hur de skulle stå daah! ;P

2008-06-18 @ 17:56:00
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0