13/6 Fredag, tur eller otur?

Idag kommer Nicke hem... Fast kom på att det är fredag den 13:e så man får verkligen hoppas att inget händer med honom på vägen hem. Om någon av mina vänner har träffat mig idag eller kanske snackat med mig på MSN eller i telefonen så får ni jätte gärna breätta för jag har ingen aning om vad jag sysslat med idag!
   Eller vänta nu!!! Jag och Maria gick en mil idag! Det är inte så illa! Vi hade matsäck med oss, men jag glömde att ta kort, det var så härligt att bara gå och snacka så jag glömde liksom bort att fota! Vi gick det längsta spåret som vrinnervi erbjuder och vi cyklade dit så idag har man verkligen vart en riktig friskis! Fast visst blev det lite av en otursdag också- det bröjade spöregna ett tag när vi gick men eftersom vi är SÅ clever stod vi stilla under ett träd tills det slutade...

Hur som helst- det kanske kan förklara varför jag i princip totaldäckade när jag kom hem och inte vaknade förens klockan 18 av en mardröm (fast då trodde jag fortfarande att det var på riktigt). Jag drömde att Nickes tåg var med i en olycka och att han omkom. Så satte direkt på text tv för att läsa om katastrofen men just då kom Nicke in genom dörren. Dessutom iförd uniform, så min fantasi ändrades rätt snabbt ;-)

Bjussar på en bild föreställande menige Tette (mer på: http://theresenylander.bilddagboken.se )

Kommentarer
Postat av: Maria

The-re-se! Hur kunde du vara så pass nära att glömma våran eminenta promenad?! Nästan så du får skämmas lite.. Vi borde gå där igen nån gång. Med lite mindre regn. Du grejar en soldans tills dess va?

2008-06-17 @ 09:10:02
URL: http://mariaskriver.blogg.se/
Postat av: Angelica

jaa fy för fredag den trettonde, jag och mamma kunde inte hitta ngt skydd så vi blev dränkta!!



Snygg bild =P

2008-06-18 @ 17:55:15
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0